שער לנגישות חברתית
ולהשתתפות שוויונית.



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> שילוט אלקטרוני >> שילוט אלקטרוני מתחלף - מידע נגיש בזמן אמת
 



 


במדינות רבות משתמשים בשילוט אלקטרוני מתחלף, המציג מידע דינמי ועדכני בתחבורה הציבורית, בתחנות אוטובוס, רכבת או רכבת קלה, בשדות תעופה וגם בתוך האוטובוסים וקרונות הרכבת.  שילוט זה מיועד לספק מידע בזמן אמת (Real Time Information) לכל הנוסעים בתחבורה הציבורית וביניהם גם נוסעים עם סוגים שונים של קושי או מוגבלות.
לאחרונה מתוכננים וכבר הוצבו בכמה מקומות בישראל (באופן קבוע או כניסיון) שלטים אלקטרוניים המציגים מידע מתחלף בתחנות תחבורה ציבורית ובתוך כלי ההסעה (האוטובוס, קרון הרכבת, הרכבת הקלה וכדומה).
בשנים האחרונות מוצב במקומות רבים שילוט אלקטרוני מתחלף לניהול תורים אוטומטי לדוגמה: בסניפי דואר, בנקים ופארמה שונים, במרכזי שירות של חברות תקשורת ועוד.
המאמר נכתב במקביל להכנת המלצות והנחיות במספר פרויקטים של שילוט אלקטרוני מתחלף המתוכננים ומתבצעים לאחרונה בישראל בתחבורה הציבורית (בתחנות האוטובוס, תחנות הרכבת, הרכבת הקלה ובתוך רכבי ההסעה והקרונות), ובהנגשה של מערכות שילוט אלקטרוני לניהול תורים אוטומטי.
מטרת המאמר לשתף את קובעי המדיניות, את כותבי התקנים, ההנחיות והתקנות ואת המתכננים בידע שנצבר בנושא שילוט אלקטרוני מתחלף נגיש בתחומים הנ"ל ובתחומים נוספים שנעשה בהם שימוש בשילוט מסוג זה.
ההמלצות והנחיות מבוססות על הנדרש על פי החוק, התקנות (הקיימות ובטיוטה), התקן הישראלי וכן על מקורות נוספים מהעולם.

למאמר המלא
 

 

 
[Top]
לייבסיטי - בניית אתרים